slm iyi günler 10 daireli bir apartmanda bahçe katında oturuyoruz binamızı kentsel dönüşüm kapsamında yenilemek istiyoruz bizim şu anda bahçeye odamızdan cıkış hakkımız var birde binadakilerin kömürlükten ortak cıkışı var ama şimdiye kadar hiç kimse inip temizlemedi bile bahçeyi bütün pislikleri biz cektik ve belediyedeki projemiz bile tokmak kapı var ve yeni yapılacak yeni binada bahçeye cıkış hakkımız olmuyacakmış ve bahceye çamaşır sermek için sığınaktantan ortak geciş yerinden gecip serecekmişiz yeni kanun böyle diyor muş müteahhit tin mimarı bunu söylüyor apartmandadilerde bahçe daireden cıkış olmasın deniyor bu durumda ne yapabiliriz kentsel dönüşüm kapsamında bahçe katlarını bazı sıkıntılara koyuyorlar bu konudada yasal haklarımız varmıdır cevremdeki emlakcılara sorduğumda senin değer kaybın cok olur cevabını alıyorum yeni yapılacak daireni bize satmaya getirsen ben onu nasıl bahçe katı olarak müşteriye gösteririm deniyor bahçe katı ama cıkış yok müşteri ben buraya nereden cıkacam dedimi orada tıkanıp kalırız cevabını alıyorum.. Saygılarımla teşekkürler
Kentsel dönüşüm neticede yeni mimari proje demektir. Dolayısı ile eski mimari projenin bir hükmü kalmayacak.
Proje ile ilgili olarak yapımcı ve diğer kat malikleri ile görüşerek orta bir yol bulmayı deneyin.