Katmülkiyeti.Com

Kat Mülkiyeti Konuları => Kat Mülkiyeti İle İlgili Soru ve Paylaşım Bölümü => Yeni Üyeler ve Acemi Sorular... => Konuyu başlatan: bankacı - Ocak 24, 2013, 10:38:41 ÖÖ

Başlık: KOOPERATİFTEN SİTE YÖNETİMİNE GEÇİŞ
Gönderen: bankacı - Ocak 24, 2013, 10:38:41 ÖÖ
Kooperatifimiz 2002 yılında  her üyenin ortak olduğu sosyal tesis için işletme kooperatifine dönüştü ve aynı zamanda yönetim planı hazırlanarak site yönetim oluşturuldu kat malikleri kurulu olauşturuldu. Bu kurul yetkisini işletme kooperatifine vergi ve her yıl 2 ayrı genel kurul yaparak yönetilmekteyiz.
Ancak, aynı ada ayrı ayrı parsellerde bulunan 195 konut için tek genel kurul yapıyoruz ve parsel bazında yönetici denetici seçmedik  iki başlı yönetim olur gerekçesiyle bu şekilde devam edebilirmiyiz..
EhPortal 1.34 © 2026, WebDev
mekan bizim almanya chat sohbet cinsel sohbet sohbet mobil sohbet dini chat