Katmülkiyeti.Com

Kat Mülkiyeti Konuları => Kat Mülkiyeti İle İlgili Soru ve Paylaşım Bölümü => Kat Malikleri ve Kat İrtifakı Sahiplerinin Bağımsız Bölüm Ve Ortak Yerler Üzerindeki Haklarına İlişkin Konular => Konuyu başlatan: kamil223 - Ocak 31, 2016, 04:21:41 ÖS

Başlık: bodrum katının kulanımı
Gönderen: kamil223 - Ocak 31, 2016, 04:21:41 ÖS
 4 bloklu bir siteyiz 1 blok un altında kalorifer sistemi ve kapıcı oturmakta diğer 3 blok aıltı tamamen boş herheangi bir dairenin kullanımı (depo vb)için bölme ler yapılmamş ben yaptırmak istediğim de  yönetim izin vermedi sebebi diğer kalorifer sisteminin olduğu bloktaki ev sahipleri karşı çıkıyormuş  neyapmalıyım ?
Başlık: Ynt: bodrum katının kulanımı
Gönderen: Ozan ÖZEN - KatMulkiyeti.Com - Ocak 31, 2016, 06:29:23 ÖS
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor Üye ol Veya Giriş Yap
4 bloklu bir siteyiz 1 blok un altında kalorifer sistemi ve kapıcı oturmakta diğer 3 blok aıltı tamamen boş herheangi bir dairenin kullanımı (depo vb)için bölme ler yapılmamş ben yaptırmak istediğim de  yönetim izin vermedi sebebi diğer kalorifer sisteminin olduğu bloktaki ev sahipleri karşı çıkıyormuş  neyapmalıyım ?

Konuyu kat malikleri genel kuruluna götürmelisiniz. Sözkonusu alanlar onaylı mimari projede sığınak olarak görünüyorsa depo haline getirmek yasal olarak mümkün değildir. Ancak tüm kat malikleri ( %100) yapılsın derse depo haline dönüştürülse de sığınakların başka amaçla kullanımı mümkün değildir.
Sığınak olarak görünmüyorsa, örneğin kömür deposu vs.  olarak görünüyorsa tüm kat maliklerinin salt çoğunluğu ( %51) ile kullaım biçimini depolar haline dönüştürmek mümkündür.
Genel kurul karar vermeden sizin bu hususta yapacak başka bir şeyiniz yoktur.
EhPortal 1.34 © 2026, WebDev
mekan bizim almanya chat sohbet cinsel sohbet sohbet mobil sohbet dini chat