4 bloklu bir siteyiz 1 blok un altında kalorifer sistemi ve kapıcı oturmakta diğer 3 blok aıltı tamamen boş herheangi bir dairenin kullanımı (depo vb)için bölme ler yapılmamş ben yaptırmak istediğim de yönetim izin vermedi sebebi diğer kalorifer sisteminin olduğu bloktaki ev sahipleri karşı çıkıyormuş neyapmalıyım ?
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor
Üye ol Veya Giriş Yap
4 bloklu bir siteyiz 1 blok un altında kalorifer sistemi ve kapıcı oturmakta diğer 3 blok aıltı tamamen boş herheangi bir dairenin kullanımı (depo vb)için bölme ler yapılmamş ben yaptırmak istediğim de yönetim izin vermedi sebebi diğer kalorifer sisteminin olduğu bloktaki ev sahipleri karşı çıkıyormuş neyapmalıyım ?
Konuyu kat malikleri genel kuruluna götürmelisiniz. Sözkonusu alanlar onaylı mimari projede sığınak olarak görünüyorsa depo haline getirmek yasal olarak mümkün değildir. Ancak tüm kat malikleri ( %100) yapılsın derse depo haline dönüştürülse de sığınakların başka amaçla kullanımı mümkün değildir.
Sığınak olarak görünmüyorsa, örneğin kömür deposu vs. olarak görünüyorsa tüm kat maliklerinin salt çoğunluğu ( %51) ile kullaım biçimini depolar haline dönüştürmek mümkündür.
Genel kurul karar vermeden sizin bu hususta yapacak başka bir şeyiniz yoktur.