Katmülkiyeti.Com

Kat Mülkiyeti Konuları => Kat Malikleri ve Kat İrtifakı Sahiplerinin Bağımsız Bölüm Ve Ortak Yerler Üzerindeki Haklarına İlişkin Konular => Kat Mülkiyeti İle İlgili Soru ve Paylaşım Bölümü => Bireysel / Merkezi Isınma Sistemine Geçiş , Merkezi Isıtma Sistemi Paylaşımı / Kalorimetre / Payölçer /Doğalgaz /Kombi İle İlgili Konular => Konuyu başlatan: kamil223 - Ocak 31, 2016, 04:07:49 ÖS

Başlık: bireysel ısınmaya nasıl geçerim
Gönderen: kamil223 - Ocak 31, 2016, 04:07:49 ÖS
40 daireli(4 blok) bir sitede oturuyorym evim 5 kat  ısıtma sistemi merkezi(kömür) orta katlar 25/26 derecede ısınırken ben 20/21 derecede ısınamıyorum eşit para ödüyorum breysel (doğalgaz) ısınma sistemine nasıl geçerim diğer orta katlar ısınma problemi olmadığı için merkezi ısınmaya devam diyorlar ben nasıl bir yol izlemeliyim ne yapmalıyım?
Başlık: Ynt: bireysel ısınmaya nasıl geçerim
Gönderen: Ozan ÖZEN - KatMulkiyeti.Com - Ocak 31, 2016, 06:24:44 ÖS
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor Üye ol Veya Giriş Yap
40 daireli(4 blok) bir sitede oturuyorym evim 5 kat  ısıtma sistemi merkezi(kömür) orta katlar 25/26 derecede ısınırken ben 20/21 derecede ısınamıyorum eşit para ödüyorum breysel (doğalgaz) ısınma sistemine nasıl geçerim diğer orta katlar ısınma problemi olmadığı için merkezi ısınmaya devam diyorlar ben nasıl bir yol izlemeliyim ne yapmalıyım?

Bireysel ısınma sistemine tüm kat malikleri kabul etmeden geçemezsiniz. Ancak pay ölçer, ya da kalorimetre takılması için konuyu kat malikleri kuruluna götürebilirsiniz. Genel kurul kabul etmez ise sulh mahkemesine payölçer takılmamasından dolayı başvurabilir, yöneticinin de bu konuda para cezasına çarptırılmasını sağlayabilirsiniz.
EhPortal 1.34 © 2026, WebDev
mekan bizim almanya chat sohbet cinsel sohbet sohbet mobil sohbet dini chat