Merhabalar,
10 apartman bloğu olan bir sitede oturuyoruz. 3 adet apartmanda güçlendirilme yapılması gerekiyor. Güçlendirme işlemi masrafları tüm site tarafından mı ödenmeli, yalnızca güçlendirme yapılan apartmanlarda oturanlar mı ödeyecek?
Konuyla ilgili bilgisi olanlara paylaşımları için şimdiden teşekkürler
Saygılarımla
Her bir apartman kendi güçlendirmesini ödeyecek. Dolayısı ile kat maliki hangi apartmanda oturuyorsa kendi bloğunun güçlendirme masrafına katlanacak.
Güçlendirme söz konusu olduğuna göre ve 2007 yılından önce "site" ve "toplu yapı" tanımı olmadığından her bir binanın sicilde ayrı ayrı kayıtlandığını düşünüyorum. Yine de tapu sicilinde yönetim planınızı incelemenizde fayda var. İncelediğinizde göreceksiniz sizin binanın yönetim planı diğerlerinden ayrı sicile sahip olacak.