Merhaba aynı parsel üzerine kurulmuş iki apartmandan Oluşan siteyiz b blok bitmiş a blok ise %60 oranında tamamlanmıştır.a bloktakı kat mâlikler kendi arasında para toplayarak inşaatı bitirmeye çalışıyoruz b blok ise Apartmanı bitmiş olduğu için a bloğa yardım etmiyor.bundan ötürü b bloktan ayrılmak istiyoruz a bloğun 800000 tl masrafı var b blok ise 100000 tl biz hepsini beraber yapalım diyoruz onlar katılmıyor kaZan dairesi a bloğun altında biz binamızı tamamen yPtırıp kendi Başımıza Yağı kullanma almak istiyoruZ bunun için neler yapabiliriz.binalar 20 daireli biz a blok olarak yönetim oluşturduk diğer binadan ayrılarak nasıl Yağı kullanma alabiliriz bu arada müteahhit bırakıp kaçtığı için SGK ya borcu var biz sadece bizim binaya ait olan borcu ödersek borcu yoktur Yazısı alabilirmiyiz
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor
Üye ol Veya Giriş Yap
Merhaba aynı parsel üzerine kurulmuş iki apartmandan Oluşan siteyiz b blok bitmiş a blok ise %60 oranında tamamlanmıştır.a bloktakı kat mâlikler kendi arasında para toplayarak inşaatı bitirmeye çalışıyoruz b blok ise Apartmanı bitmiş olduğu için a bloğa yardım etmiyor.bundan ötürü b bloktan ayrılmak istiyoruz a bloğun 800000 tl masrafı var b blok ise 100000 tl biz hepsini beraber yapalım diyoruz onlar katılmıyor kaZan dairesi a bloğun altında biz binamızı tamamen yPtırıp kendi Başımıza Yağı kullanma almak istiyoruZ bunun için neler yapabiliriz.binalar 20 daireli biz a blok olarak yönetim oluşturduk diğer binadan ayrılarak nasıl Yağı kullanma alabiliriz bu arada müteahhit bırakıp kaçtığı için SGK ya borcu var biz sadece bizim binaya ait olan borcu ödersek borcu yoktur Yazısı alabilirmiyiz
Parseldeki sicile ilişkin yeterli veri olmadığından belediye imar müdürlüğü ile görüşmeniz faydalı olacaktır. A ve B olarak ayrılıp ayrılmama konusunda size gerekli bilgiyi de onlar verir.