Katmülkiyeti.Com

Kat Mülkiyeti Konuları => Kat Mülkiyeti İle İlgili Soru ve Paylaşım Bölümü => Konuyu başlatan: malatya44 - Kasım 19, 2015, 05:37:06 ÖS

Başlık: apartmanımızın altına kebapçı açılmak isteniyor
Gönderen: malatya44 - Kasım 19, 2015, 05:37:06 ÖS
merhabalar arkadaşlar apartmanımızın altına kebapçı açılmak isteniyor.. açmak isteyen kişi dışarıdan binaya bitişik bir baca çıkartmak istiyor .. binada karşı çıkanlarda var onaylayanlarda ayrıca bacanın buharlı olacağını fazla duman veya koku yaymayacağını söylüyor.. binada 15 daire var bu 15 dairenin %51 i yani 8 daire onaylaması izin için yeterli olur mu veya %100 ü mü onaylamalı ?
[/pre]
[/b][/color]
Başlık: Ynt: apartmanımızın altına kebapçı açılmak isteniyor
Gönderen: Ozan ÖZEN - KatMulkiyeti.Com - Ocak 31, 2016, 07:45:36 ÖS
Tüm kat maliklerinin onay vermesi gerekir.
EhPortal 1.34 © 2026, WebDev
mekan bizim almanya chat sohbet cinsel sohbet sohbet mobil sohbet dini chat