Katmülkiyeti.Com

Kat Mülkiyeti Konuları => Kat Mülkiyeti İle İlgili Soru ve Paylaşım Bölümü => Kat Malikleri ve Kat İrtifakı Sahiplerinin Bağımsız Bölüm Ve Ortak Yerler Üzerindeki Haklarına İlişkin Konular => Konuyu başlatan: şenelşenel - Temmuz 26, 2015, 08:00:06 ÖS

Başlık: ana su şebekesinde meydana gelen arızalar
Gönderen: şenelşenel - Temmuz 26, 2015, 08:00:06 ÖS
Merhabalar, ben 7 aydır bir sitenin 9 cu katında kiracı o0larak oturuyorum. Eve taşındığımdan beri her ay yüksek su faturası geliyordu. Ben de her gelen fatura sonrası evin kaçak olabilecek yerlerini tamir ettirdim, yine de su faturam azalmadı. Yaptırdığım tamir işlerini de hem apartman yöneticisinde hem de kapıcıdan yardım isteyerek onların yönlendirdiği su tesisatçılarına yaptırdım. Geçen ay ben izindeyken 506 tl. su faturası gelmiş. Beni arayıp durumu haber verdiler ve binanın ana borularını kontrol ettirmek için tamirci çağırmışlar. Ana boruda patlak çıktı ve tamir edildi. Bu tamir masrafını apartman yönetimi karşıladı. 506 tl lik su faturasını ödedim fakat bu faturanın da apartman yönetimi tarafından karşılanması gerektiğini düşünüyorum. Tabi ki benim kullandığım kısım düşüldükten sonra. Rica etsem ne gibi bir yol izlemem gerektiğini söyleyebilir misiniz? Teşekkürler...
Başlık: Ynt: ana su şebekesinde meydana gelen arızalar
Gönderen: Ozan ÖZEN - KatMulkiyeti.Com - Temmuz 26, 2015, 08:01:19 ÖS
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor Üye ol Veya Giriş Yap
Merhabalar, ben 7 aydır bir sitenin 9 cu katında kiracı o0larak oturuyorum. Eve taşındığımdan beri her ay yüksek su faturası geliyordu. Ben de her gelen fatura sonrası evin kaçak olabilecek yerlerini tamir ettirdim, yine de su faturam azalmadı. Yaptırdığım tamir işlerini de hem apartman yöneticisinde hem de kapıcıdan yardım isteyerek onların yönlendirdiği su tesisatçılarına yaptırdım. Geçen ay ben izindeyken 506 tl. su faturası gelmiş. Beni arayıp durumu haber verdiler ve binanın ana borularını kontrol ettirmek için tamirci çağırmışlar. Ana boruda patlak çıktı ve tamir edildi. Bu tamir masrafını apartman yönetimi karşıladı. 506 tl lik su faturasını ödedim fakat bu faturanın da apartman yönetimi tarafından karşılanması gerektiğini düşünüyorum. Tabi ki benim kullandığım kısım düşüldükten sonra. Rica etsem ne gibi bir yol izlemem gerektiğini söyleyebilir misiniz? Teşekkürler...


Anlattığınız durum sizin sayacınızdan sonra boruda bir kaçak olduğunu ifade ediyor. Su dağıtım şirketinin sözleşmesine ve Kat mülkiyeti Kanunu'na göre göre ilgili borunun tamirinden siz sorumlusunuz. Ancak ; bu sayacı daire giriş kapınıza uzak bir noktada ise o durumda bina yönetimi ile uzlaşarak sorunun giderilmesi konusunda çözüm üretebilirsiniz, ki tamiratı bina yönetimi yapmış. Uzlaşarak çözmeye çalışın.
EhPortal 1.34 © 2026, WebDev
mekan bizim almanya chat sohbet cinsel sohbet sohbet mobil sohbet dini chat