Katmülkiyeti.Com

Kat Mülkiyeti Konuları => Kat Mülkiyeti İle İlgili Soru ve Paylaşım Bölümü => Kat Malikleri ve Kat İrtifakı Sahiplerinin Bağımsız Bölüm Ve Ortak Yerler Üzerindeki Haklarına İlişkin Konular => Konuyu başlatan: hackselim - Mart 06, 2015, 01:43:16 ÖS

Başlık: GİRİŞ KAT ISI YALITIMI SORUNU
Gönderen: hackselim - Mart 06, 2015, 01:43:16 ÖS
ben girişkatta oturan kat malikiyim benlen beraber 3 dairenin altında bodrum katı bulunmakta biz bu bodrum katlarından yansıyan soğuk yüzünden bir türlü dairelerimiz ısınmamamkta yani alttaraftan ısı yalıtımı yapılması gerekmekte
biz bu yalıtımı yönetiime söylediğimizde bizim kendimizin yapması gerkmekte olduğunu söyledi. ortak alanlardan görülen bir zararın yönetim tarafından karşılanması gerekmekte olduğunu söylediğimiz halde bunun lüx olduğunu savunup
yapamıycaklarını söyledi bizim bu konuda yapabileceğimiz bir şey varmı üstelik yan apartmanlardan bir kaçı yönetim tarafından yalıtım yapıldı ama bizimkiler kabul etmemekte bizim apartmanımızın çevere yalıtımı mevcut ama alt yalıtımı yok.
aidatları eşit ödemekteyiz üstelik aidatların bir çoğu asansör masrafına gidiyor.
EhPortal 1.34 © 2026, WebDev
mekan bizim almanya chat sohbet cinsel sohbet sohbet mobil sohbet dini chat