Katmülkiyeti.Com

Kat Mülkiyeti Konuları => Kat Mülkiyeti İle İlgili Soru ve Paylaşım Bölümü => Çalışanlar ve Kapıcılar ile Apartman Görevlilerine İlişkin Konular => Konuyu başlatan: sarlo- - Kasım 30, 2014, 02:51:16 ÖÖ

Başlık: KAZANCI ŞARTMI
Gönderen: sarlo- - Kasım 30, 2014, 02:51:16 ÖÖ
Mobıl sıstemlı merkezi ısıtma doğal gazla calışıyor kazan kazancı şartmı acaba
Başlık: Ynt: KAZANCI ŞARTMI
Gönderen: SİYOMER - Ocak 17, 2015, 08:44:54 ÖS
Şayet mal sahiplerinden biri açarsa kazanı ayrıca bir kazancı belgesine sahip bir personele ihtiyacınız yok fakat yönetici dahil herhangi bir atanan kişi ilgileniyorsa kazancı belgesine ihtiyacı var. Saygılar.
EhPortal 1.34 © 2026, WebDev
mekan bizim almanya chat sohbet cinsel sohbet sohbet mobil sohbet dini chat