Merhabalar. Yaklaşık 4-5 ay önce yaptığımız toplantıda dış cephe izolasyonu için karar alındı. Yeterli imza toplandı. Fakat maliklerden birkaçı daire başına düşen ücreti yüksek bulduğu için ve bizde onların muzdarip olmamsı için dış cephe boyası yaptırmaya karar verdik. İzolasyon için alınan kararı boya için de kullanabilirmiyiz? Yoksa yeni toplantı yapıp yeni karar mı alınması gerekir?
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor
Üye ol Veya Giriş Yap
Merhabalar. Yaklaşık 4-5 ay önce yaptığımız toplantıda dış cephe izolasyonu için karar alındı. Yeterli imza toplandı. Fakat maliklerden birkaçı daire başına düşen ücreti yüksek bulduğu için ve bizde onların muzdarip olmamsı için dış cephe boyası yaptırmaya karar verdik. İzolasyon için alınan kararı boya için de kullanabilirmiyiz? Yoksa yeni toplantı yapıp yeni karar mı alınması gerekir?
merhaba,
İŞletme projesinde veya toplantıda alınan bir kararda ne yazılmıssa onu uygulamanız zorunludur. Bu cihetle yeni karar almak zorundasınız, ayrıca bunun için toplantı yapmanıza gerek yoktur, 4/5 çoğunluk maliklerin yazılı oluru ile işe başlayabilirsiniz.
saygılar
Sitemize Mantolama Yapılacaktır.Ödeme konusunda Yönetim Planında bir ibare geçmemektedir.Yasaya Göre Arsa Payı esas alınır demektedir.Ancak Sitemizde 5 çeşit arsa payı vardır.(92-108-110-130-144) Sorun Şu ki
92 m2 arsa payı olanın mantolanacak alanı 145 m2 144 m2 arsa payı olanın mantolanacak alanı 80 m2
Bu durumda arsa payı dikkate alınırsa çok bhüyük bir adaletsizlik yokmu. bu konuyum çözmenin yasal bir yolu varmıdır.