Kat Mülkiyeti kanununda yönetici ücretinin arsa payına göre ödenecek olmasının gerekçesi sizce ne olabilir? Sonuçta bu ücret diğer genel sarf giderleri gibi bir rakam değil mi? Neden ortak gider değil de arsa payı denmiş olabilir? Profesyonel site yönetiminden hizmet alanlarda hizmet bedeli arsa payı mı yoksa eşit gider olarak mı alınıyor acaba?
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor
Üye ol Veya Giriş Yap
Kat Mülkiyeti kanununda yönetici ücretinin arsa payına göre ödenecek olmasının gerekçesi sizce ne olabilir? Sonuçta bu ücret diğer genel sarf giderleri gibi bir rakam değil mi? Neden ortak gider değil de arsa payı denmiş olabilir? Profesyonel site yönetiminden hizmet alanlarda hizmet bedeli arsa payı mı yoksa eşit gider olarak mı alınıyor acaba?
merhaba,
Kanun öyle emrediyor, ama sizler tüm kat maliklerinin esaleten oyları ile yönetim planında bu değişikliği yapabilirsiniz.
saygılar