Katmülkiyeti.Com

Kat Mülkiyeti Konuları => Kat Mülkiyeti İle İlgili Soru ve Paylaşım Bölümü => Yöneticilik Seçimi İLe İLgili Konular => Konuyu başlatan: trabzonlee - Ekim 10, 2013, 02:16:42 ÖÖ

Başlık: Kura çekildi, yönetici seçildim, yapmak istemiyorum, ne yapabilirim?
Gönderen: trabzonlee - Ekim 10, 2013, 02:16:42 ÖÖ
Apartmanımızın eski yöneticisi görevi bırakmak istedi. Fakat kimse göreve talip olmadı. Kurul toplandı ve kura ile yönetici seçtiler. Yönetici ben oldum.  Fakat yöneticilik yapmak istemiyorum. Henüz yönetimi devir almadım. Yönetimi almama hakkım var mı? Varsa ne yapmalıyım. Ayrıca ben seçilir seçilmez görevim başlamış mıdır yoksa devir olduğunda mı görevim başlamış sayılır? Teşekkürler
Başlık: Ynt: Kura çekildi, yönetici seçildim, yapmak istemiyorum, ne yapabilirim?
Gönderen: velisanli - Mart 17, 2018, 05:10:45 ÖS
KMK da zorlanamaz diyor. Seçilse bile... KMK yı ve Apartman yönetim planını herkes okumalı. Çünkü herkes zamanı gelince bir yönetici adayıdır. Aynı zamanda denetçi adayı. herşeyden önce kat maliki olup sorumluluklarını ve haklarını bilmeli. Türkiye apartman yönetimi konusunda kavgaların en çok yaşandığı komşulukların en çok bozulduğu durumlardır.
Devlet bu konuda daha hızlı pratik bir kanun uygulama getirmesi gerekiyor.

Hatta ir el kitapçığı çıkartılmalı. 7 daireden az olanlarda zorunluluk yok yönetici seçmeye. insiyatifen birini seçmeleri daha uygun.
Hiç kimse düzenli şekilde kanunlar doğrultusunda 8 daireden başlayan apartman yöentimi kurallarını az çok sorulan sorulara göre öğrenme dersi yapmıyor. Site yöenticliğiyle de aynı şekilde.
Avukatlar youtube da bir sürü sorulara cevap veriyor lakin öyle terimler kullanıyorlar ki bilgili bir insan dahi zor anlıuyor.
Hukuki terimleri basitleşirip düzgün bir uslup türkçesi ile anlatmıyorlar. Valla sitem ediyorum genel anlamda...
Herkes birilerinin hukukunu çiğniyor. İnsanlar mahkeme zamanı ve avukat mahkeme masrafı dolayısıyla dava açmaktan dahi vazgeçiyor. Taa ki ne zaman bıçak kemiğe dayanır kendi cebi zarar görmeye başlarsa ancşak o zaman.
Allah dan bu sitede bir avukat kolları sıvayıp güzel türkçe ile anlaşılır bir el kitapçığı yapar mı ki :))
EhPortal 1.34 © 2026, WebDev
mekan bizim almanya chat sohbet cinsel sohbet sohbet mobil sohbet dini chat