Sn.Admin,
Yeni yapılan Toplu yapı yönetim planı tapuya nasıl tescil ettirilir. Toplantı sırasında yönetim planına ilişkin alınan karara imza atmak ve bu imzaların tapuya ibrazı yeterli midir?
Yoksa Noterden her mailikin vekaleti mi gereklidir?
Noterin kat maliklerini görmeden sadece imzalarını görerek Yönetim Planını tasdik etmesi yasal mıdır? Ya imzalar sahte ise noter bunu nasıl anlayabilir?
Kısaca ana yol nedir, nasıl olmalıdır?
Saygılar