Katmülkiyeti.Com

Kat Mülkiyeti Konuları => Kat Mülkiyeti İle İlgili Soru ve Paylaşım Bölümü => Yönetim Planı İle İlgili Konular => Konuyu başlatan: f_doruk - Eylül 17, 2013, 02:23:52 ÖS

Başlık: YENİ TOPLU YAPI YÖNETİM PLANI TAPUYA NASIL TESCİL ETTİRİLİR
Gönderen: f_doruk - Eylül 17, 2013, 02:23:52 ÖS
Sn.Admin,
Yeni yapılan Toplu yapı yönetim planı tapuya nasıl tescil ettirilir. Toplantı sırasında yönetim planına ilişkin alınan karara imza atmak ve bu imzaların tapuya ibrazı yeterli midir?
Yoksa Noterden her mailikin vekaleti mi gereklidir?
Noterin kat maliklerini görmeden sadece imzalarını görerek Yönetim Planını tasdik etmesi yasal mıdır? Ya imzalar sahte ise noter bunu nasıl anlayabilir?
Kısaca ana yol nedir, nasıl olmalıdır?
Saygılar
EhPortal 1.34 © 2026, WebDev
mekan bizim almanya chat sohbet cinsel sohbet sohbet mobil sohbet dini chat