Katmülkiyeti.Com

Kat Mülkiyeti Konuları => Kat Mülkiyeti İle İlgili Soru ve Paylaşım Bölümü => Kat Malikleri ve Kat İrtifakı Sahiplerinin Bağımsız Bölüm Ve Ortak Yerler Üzerindeki Haklarına İlişkin Konular => Konuyu başlatan: KaRaBaCaK - Ağustos 30, 2013, 12:22:20 ÖÖ

Başlık: çatı katı ve teras kullanımında kat maliklerinin feragatı mümkün mü?
Gönderen: KaRaBaCaK - Ağustos 30, 2013, 12:22:20 ÖÖ
zemin+4 katlı bir bina tamamı bir kişiye ait iken yapı kullanım belgesi alınmış, sonrasında teras katı normal bir daire olarak yapılmış, elektrik ve suyu 4.kat daire ile ortak kullanılan fakat hem 4.kat hem teras katı için olmak üzere ayrı ayrı doğalgaz aboneliği bulunan daire, kat mülkiyetine geçilmiş olarak 4. kat daire ile birlikte dubleks olarak satılmak isteniyor. (kat mülkiyetine geçilmeden önce daireleri kızı, kardeşi, ve oğlu'na devretmiş ve sonra kat mülkiyetine çevrilmiş) bu daireyi satarken diğer kat maliklerinden noter huzurunda çatı katı ve teras da tüm kullanım haklarından feragat ettiklerine ve 4.kat daire sahibinin dilediği gibi kullanım ve satma hakkı bulunduğuna dair yazı ve beyan vereceklerini söylüyorlar. kat mülkiyeti kanunu, imar kanunu, borçlar kanunu v.s. kanunlara göre böyle bir taahhüt ve beyan geçerli olur mu.? 4. kat daireyi alan kişi kullanırken veya satmak istediğinde ileride kanunlar önünde mağdur duruma düşermi? konu hakkında Bilgi ve görüşü olanlar lütfen cevap verebilir mi.? cevaplar şimdiden teşekkürler
EhPortal 1.34 © 2026, WebDev
mekan bizim almanya chat sohbet cinsel sohbet sohbet mobil sohbet dini chat