Merhabalar, benim sorunum şu, site garajında ramazan ayında gündüz kuran kursu olarak kullanılıyor, akşam ise teravih namazı kılınıyor. Biz birkaç kişi bunların yapılmasını istemiyoruz. Ortak kullanımda bir kişinin dahi rızası olmadan böyle bir şey yapılabilir mi? Eğer yapılabiliyorsa biz site sakini olarak ne yapmalıyız. Teşekkürler