Katmülkiyeti.Com

Kat Mülkiyeti Konuları => Kat Mülkiyeti İle İlgili Soru ve Paylaşım Bölümü => Diğer Konular => Konuyu başlatan: MjR - Haziran 10, 2013, 09:55:22 ÖS

Başlık: evinin petek sayısını artıran komşu nereye ve nasıl şikayet edilir?
Gönderen: MjR - Haziran 10, 2013, 09:55:22 ÖS
merkezi ısınan bir sitede pay ölçer kullanmadan kömürle ısınıyoruz. kulaktan kulağa geziyordu ama inanmıyordum, kendisi genel kurulda ifade edene kadar. evim kuzeye bakıyor, odalar rurtubet yapıyor ben de petek eklettirdim şimdi ısınıyorum dedi. bir an şok yaşadım, çok şey söylerdim de...

komşumun aşağıda yazdığım "çomak sokmaya çalışma" davranışından ötürü daha önce görmezden geldiğim konuyu hukuki sürece dökme isteğim oluştu. daha önceden belirlenmiş kalörifer peteği sayılarını değiştirerek ısı dağılımında eşitsizliğe yol açtığını kime şikayet etmeliyim. yardımınız için şimdiden teşekkürler...

ayrıntı:

bu yaz blok yönetimleri oluşturduk, kombiye geçme kararı alıyoruz, peteğini ne yaparsan yap dedim. (içimden) sonra bugün, aldığımız kararın yasal olmadığını düşündüğü için belediyeye dilekçe yazdığını, 4 yıl önce "bir gün doğalgaza geçilirse merkezi olacağı" yönünde alınmış bir kararın çiğnendiğini ve yeni alınan kararların geçersiz olduğunu belirtmiş. henüz bir cevap almamış ama ben kendisine her kurulda bir öncekinden farklı kararlar alınabileceğini, bunun anayasanın değiştirilmez bir maddesi olmdığını, belediyenin bu konuda yaptırımı olmayacağını bir sıkıntı varsa sulh mahkemesine başvurması gerektiğini söyledim.

ki ben bu forumu uzun süredir takip eden biri olarak mahkemede sorun yaşamamak için, buralarda kimse yönetim planının ne olduğunu bilmezken toplu yapıya geçiş sürecini iyi bildiğimden, yeni yönetim planını da oluşturduk. tapuya gidip kaydettirmek kaldı onu da yarın halletmeyi düşünüyorum.

EhPortal 1.34 © 2026, WebDev
mekan bizim almanya chat sohbet cinsel sohbet sohbet mobil sohbet dini chat