Kat Mülkiyeti Konuları => Kat Mülkiyeti İle İlgili Soru ve Paylaşım Bölümü => Çalışanlar ve Kapıcılar ile Apartman Görevlilerine İlişkin Konular => Konuyu başlatan: 312halil - Haziran 01, 2013, 03:25:46 ÖS
Başlık: site çalışanı siteden ev aldıklarında aidat ödemeyebilirmi?
Gönderen: 312halil - Haziran 01, 2013, 03:25:46 ÖS
site çalışanı siteden ev aldıklarında aidat ödemeyebilirmi?
Başlık: Ynt: site çalışanı siteden ev aldıklarında aidat ödemeyebilirmi?
Gönderen: Ozan ÖZEN - KatMulkiyeti.Com - Ocak 31, 2015, 07:24:18 ÖS
Çalışanların aynı sitede ev aldıklarında "aidat ödemeyeceklerine dair" bir hüküm yoktur. Aidat ödemek durumundadırlar.