Katmülkiyeti.Com

Kat Mülkiyeti Konuları => Kat Mülkiyeti İle İlgili Soru ve Paylaşım Bölümü => Çalışanlar ve Kapıcılar ile Apartman Görevlilerine İlişkin Konular => Konuyu başlatan: 312halil - Haziran 01, 2013, 03:25:46 ÖS

Başlık: site çalışanı siteden ev aldıklarında aidat ödemeyebilirmi?
Gönderen: 312halil - Haziran 01, 2013, 03:25:46 ÖS
site çalışanı siteden ev aldıklarında aidat ödemeyebilirmi?
Başlık: Ynt: site çalışanı siteden ev aldıklarında aidat ödemeyebilirmi?
Gönderen: Ozan ÖZEN - KatMulkiyeti.Com - Ocak 31, 2015, 07:24:18 ÖS
Çalışanların aynı sitede ev aldıklarında "aidat ödemeyeceklerine dair" bir hüküm yoktur.
Aidat ödemek durumundadırlar.
EhPortal 1.34 © 2026, WebDev
mekan bizim almanya chat sohbet cinsel sohbet sohbet mobil sohbet dini chat