sayın yönetici;
9 blok ve 110 daireden oluşan sitemizde 7 blok 3+1 ve 2 blok 2+1 olarak düzenlenmiştir. Ancak 2+1 bloklarda 20 daire bulunurken 3+1 bloklarda 10 daire bulunmaktadır... bu açıklamalardan sonra gelelim sorunumuza.. geçen yıl genel kurulda sitenin eksikerinin giderilmesi için bir ek aidat hesabı oluşturudu ve 1200 t lik bir ödeme planı her daire için çıkarıdı. plan kapsamında hidrofor takılması, asansör katagellerinin yapılması, çocuk parkının yapılması son olarak otopark zeminlerinin şaplanması ve tavanlarının mantolanması kararlaştırıldı. maliyet tablosunda ise 1200 tl nin 750 tl sinin otoparklara harcanacağı ifade edildi ve sorun burada başladı. biz 2+1 blokların altlarında otopark yok. sadece 3+1 blokların altında var. bizden bu maliyeti karşılamamız isteniyor ortak alan adı altında. ancak hiçbir şekilde o otoparkların kullanmamıza izin verilmiyor. size sorum bu parayı ödemek zorunda mıyız? bu arada karar 110 kat maliki bulunan sitede 25 ya da 30 oyla alındı. 40 daireden oluşan 2+1 bloklardan ise bu ek ödemeyi 3-4 daire dışında kimse ödemedi... ilginize teşekkürler...
yeni kat mulkıyeti kanununda var bu olay.kullanmadığınız alanın,lüxe kaçıyorsa odemez ve faydalanmazsınız ki zaten faydalanmıyorsunuz da...
Yine de yönetim planınıza ve eklerine bakınız . Otopark dağıtımı ve masrafları ile ilgili madde var mıdır? Herhangi bir düzenlenme yoksa faydalanamadığınız alanın ortak giderlerinden sorumlu değilsiniz.