Katmülkiyeti.Com

Kat Mülkiyeti Konuları => Kat Mülkiyeti İle İlgili Soru ve Paylaşım Bölümü => Yeni Üyeler ve Acemi Sorular... => Konuyu başlatan: meteas - Mart 05, 2013, 04:07:50 ÖS

Başlık: mantolama alacağı hakkında
Gönderen: meteas - Mart 05, 2013, 04:07:50 ÖS
merhabalar...binamıza kanun ve usullere uygun olarak mantolamamız geçen sene yapıldı.ancak kendi payıma düşen tutarı ödemedim.firma ve bina arasındaki sözleşmede ödemelerin doğrudan firma tarafından alınacağı ve bir sorun olduğunda da firmanın yasal takip yapacağı yazıyor.apartmanın hiç bir hukuki sorumluluk kabul etmeyeceğide ilaveten yazılmasına rağmen, bina yönetimi iş bittikten bir sene sonra beni ödeme yapmadığım için mahkemeye vermiş.acaba ortada böyle bir sözleşme varken bina yönetimi benden bu parayı alabilir mi?
yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim...
EhPortal 1.34 © 2026, WebDev
mekan bizim almanya chat sohbet cinsel sohbet sohbet mobil sohbet dini chat