Katmülkiyeti.Com

Kat Mülkiyeti Konuları => Kat Mülkiyeti İle İlgili Soru ve Paylaşım Bölümü => Yöneticilik Seçimi İLe İLgili Konular => Konuyu başlatan: conquerora - Şubat 18, 2013, 12:28:50 ÖS

Başlık: yöneticinin oy hakkı
Gönderen: conquerora - Şubat 18, 2013, 12:28:50 ÖS
Merhaba

Ada Yöneticisinin kararlarda iki oy kullanma hakkı var mı?
denetciler kararlarda oy kullanamazlar mı?
EhPortal 1.34 © 2026, WebDev
mekan bizim almanya chat sohbet cinsel sohbet sohbet mobil sohbet dini chat