Katmülkiyeti.Com

Kat Mülkiyeti Konuları => Kat Mülkiyeti İle İlgili Soru ve Paylaşım Bölümü => Yeni Üyeler ve Acemi Sorular... => Konuyu başlatan: suleymanakman - Şubat 06, 2013, 09:05:57 ÖÖ

Başlık: Çatı katı kiremitleri yıkmışlar yönetim odası yapmışlar!!!!
Gönderen: suleymanakman - Şubat 06, 2013, 09:05:57 ÖÖ
Arkadaslar herkeze slmlar ne yapcağımı bilemiyorum o yüzden duruma hakim arkadaşlardan yardım istiyorum.1998 senesinde almış olduğumuz apartman dairesinde 15 seneden beri kiracı oturmakta.daire apartmanın çatı katında.Haziran ayındaevleneceğim için geniş çaplı tadilat yaptırıp evde ben oturacağım.fakat çatı akıyor ve apartman yönetimi çatı için para harcamaya yanaşmıyor.çatı katında 1 oda var herkez çıkıp ortak kullanıyor odada tam benim evimin üstünde ve öğrendimki normalde orda kiremit kaplıymıs apartman yönetimi bize haber vermeden kiremiti yıktırıp oda yaptırmış.odanın içide en ufak yağmurda su alıyor ve eve akıyor.şimdi ben ne yapabilirim lütfen bilen arkadaşlar yol göstersin...


TEŞEKKÜRLER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
EhPortal 1.34 © 2026, WebDev
mekan bizim almanya chat sohbet cinsel sohbet sohbet mobil sohbet dini chat