Katmülkiyeti.Com

Kat Mülkiyeti Konuları => Kat Mülkiyeti İle İlgili Soru ve Paylaşım Bölümü => Yeni Üyeler ve Acemi Sorular... => Konuyu başlatan: pcman - Ocak 14, 2013, 08:19:23 ÖÖ

Başlık: Önceki Yönetimden Alacak Tahsili
Gönderen: pcman - Ocak 14, 2013, 08:19:23 ÖÖ
Sayın arkadaşlar. 2 yıl önce yönetici seçildim. önceki yönetimden 38000 tl lik alacak zimmetiyle aldım. daha sonra kömürcüye gittiğimde binaya ait 32750 tl lik borç olduğunu ve bu borca karşılık bina kaşesiyle senet aldığını öğrendim. zimmet için ceza davası açtık davayı kazandık. ancak eski yönetici 38000 tl lik borcu kabul ettiği için alacak davası açmadık. karşılığında da senet aldık. fakat borcu ödemedi. üzerinde güvence olarak hiçbir şeyi yok. sadece emekli maaşı var. eski yöneticinin hissedar olduğu mirasın satışını beklediğini söylüyor. ben de paranın peşinde olduğum için miras davasının sonuçlanmasını bekledim. bu durumun bana sıkıntısı olur mu. nasıl bir yol izlemeliyim. bilgilerinizi paylaşırsam sevinirim.
EhPortal 1.34 © 2026, WebDev
mekan bizim almanya chat sohbet cinsel sohbet sohbet mobil sohbet dini chat