Yaklaşık 8 aydır açmaya uğraştığımız pansiyonla ilgili bir sorumuz olacaktır.Tek parsel üzerine kurulmuş iki ayrı bina bulunmaktadır.Binalardan biri komple ailemize aittir.Biz bu binamıza pansiyon açmak için uğraşıyoruz fakat belediyeye gittiğimizde ruhsatı almamız için yan binada bulunan kat maliklerin tümünün muvafakat etmesi gerektiği söyleniyor fakat yan binadan üç kişi istemediği için ruhsatı alamıyoruz.Pansiyonun tüm araç ve eşyaları alındığı için şuan mağdur durumdayız.2 binanında ortak alanları mevcut bizim binamızın altında sığınak onların binasında kapıcı dairesi kalorifer kazanı otopark var.Yan binadan onay almadan kendi binamıza iş yeri açmak için başka seçenek var mıdır yardımcı olur musunuz?
deneme