Herkese selamlar,
Üst kat komşum ile gürültü nedeni ile sorun yaşamaktayım. Sabah saat 6 ile gece saat 1 - 2 saatlerine kadar her türlü gürültüyü yapıyorlar. Şu anda yönetici kendisi. Konu hakkında kendilerine 2 defa telefon açarak ricada bulundum. Gürültü devam ettiği için yine apartman sakinlerinden bir komşumu alarak gittim. Durumu anlattım, tekrar yüz yüze ricada bulundum. Komşum resmen ikimizi de evden kovdu. Elimden geldiğince anlayışlı olmaya çalıştıkça onlar sınır tanımamaya devam ediyorlar. Gürültü konusunda kendisine gitmemizi istemediğini belirtti. Bu durum karşısında hangi mercilere ne şekilde başvuruda bulunabilirim. Bu durumun bir yaptırımı yok mudur