Katmülkiyeti.Com
Kat Mülkiyeti Konuları => Kat Mülkiyeti İle İlgili Soru ve Paylaşım Bölümü => Kat Malikleri ve Kat İrtifakı Sahiplerinin Bağımsız Bölüm Ve Ortak Yerler Üzerindeki Haklarına İlişkin Konular => Konuyu başlatan: sametcafer - Eylül 22, 2012, 08:30:23 ÖS
Arkadaşlar merhabalar ;
Bir sorum olacak
- Oturduğum sitede Yönetim Kurulu Başkanı yakıt parasının tümünü ve aidatını ödemiyor.Yönetim kurulu üyeleri de senelik yakıt parasının yarısını ödüyorlar diğer yarısını ödemiyor.Bunlar kendi aralarında aldıkları karardır.Herhangi bir oy birliği ile alınmış karar değildir.Bu işlem yasal mıdır ?