Katmülkiyeti.Com

Kat Mülkiyeti Konuları => Üyelerimizin Açılmasını İstediği Yeni Konu Başlıkları => Konuyu başlatan: blackthe1st - Eylül 14, 2012, 01:34:37 ÖS

Başlık: Tapusunda teras kullanımlı daire yazıyor olması ne anlama gelir
Gönderen: blackthe1st - Eylül 14, 2012, 01:34:37 ÖS
Merhaba, site içerisinde yer alan, dubleks bir apartman dairesini satın almayı düşünüyoruz. Dairenin üst katında sadece daire içerisinden geçilerek çıkılabilecek bir teras var ve bu katın üzerinde başka bir daire yok.

Terasların tüm daire sahiplerinin kullanabileceği ortak yerlerden olduğunu biliyorum.

Dairenin tapusunda "teras kullanımlı daire" yazıyor.

1-Bu ifade terasın sadece daire sahibinin kullanımına tahsis edildiği anlamına mı gelir?
2-Böyle değilse bu terasa ilerde güneş panelleri gibi tüm terası kaplayacak bir ortak kullanım tesisi yapılabilir mi?

Şimdiden teşekkürler.
EhPortal 1.34 © 2026, WebDev
mekan bizim almanya chat sohbet cinsel sohbet sohbet mobil sohbet dini chat