Merhaba, site içerisinde yer alan, dubleks bir apartman dairesini satın almayı düşünüyoruz. Dairenin üst katında sadece daire içerisinden geçilerek çıkılabilecek bir teras var ve bu katın üzerinde başka bir daire yok.
Terasların tüm daire sahiplerinin kullanabileceği ortak yerlerden olduğunu biliyorum.
Dairenin tapusunda "teras kullanımlı daire" yazıyor.
1-Bu ifade terasın sadece daire sahibinin kullanımına tahsis edildiği anlamına mı gelir?
2-Böyle değilse bu terasa ilerde güneş panelleri gibi tüm terası kaplayacak bir ortak kullanım tesisi yapılabilir mi?
Şimdiden teşekkürler.