Merhaba,
4 katlı bir apartmanının zemin katında oturuyorum. Geçen sene taşındım. Bu ay, kimseden onay almadan ya da imza toplamadan daha önce çalışmayan asansörün tamir ve bakım ücreti için her daireden eşit miktarda ücret talep ettiler. Forumdan okuduklarıma göre yönetim planında aksi bir madde olmadıkça bu parayı ödememezlik yapamıyorum. Yalnız apartmanda kağıt üzerinde bir yönetici yok, yönetim planı diye bir şey yok, apartman kat mülkiyetli değil(iskanı alınmamış), yapılanlar için defter tutulmuyor, ayrıca taşındığımdan beri hiç bir şey imzalamadım. Bu durumda bu parayı ödemediğim zaman bana dava açılabilir mi?
Şimdiden teşekkür ederim.
arkadaş, ortak gidere mutlaka katılmak zorundasın. size dava açılır ve faizi ile para alınır. bizim apartmanda böyle oldu.
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor
Üye ol Veya Giriş Yap
Merhaba,
4 katlı bir apartmanının zemin katında oturuyorum. Geçen sene taşındım. Bu ay, kimseden onay almadan ya da imza toplamadan daha önce çalışmayan asansörün tamir ve bakım ücreti için her daireden eşit miktarda ücret talep ettiler. Forumdan okuduklarıma göre yönetim planında aksi bir madde olmadıkça bu parayı ödememezlik yapamıyorum. Yalnız apartmanda kağıt üzerinde bir yönetici yok, yönetim planı diye bir şey yok, apartman kat mülkiyetli değil(iskanı alınmamış), yapılanlar için defter tutulmuyor, ayrıca taşındığımdan beri hiç bir şey imzalamadım. Bu durumda bu parayı ödemediğim zaman bana dava açılabilir mi?
Şimdiden teşekkür ederim.
Hiç bir yerde hiç bir şey yazmıyorsa, söyledikleriniz bütün olumsuzluklar da varsa bile,
Asansör giderlerinden sorumlusunuz.