Katmülkiyeti.Com

Kat Mülkiyeti Konuları => Kat Mülkiyeti İle İlgili Soru ve Paylaşım Bölümü => Yöneticilik Seçimi İLe İLgili Konular => Konuyu başlatan: kumrular - Haziran 15, 2012, 10:54:21 ÖS

Başlık: Yönetici seçimi
Gönderen: kumrular - Haziran 15, 2012, 10:54:21 ÖS
Herşeyden önce konu hakkında çok acemi olduğumu belirtmek isterim.Öğrenmek istediğim konu : 10 daireli yeni bitmiş bir apartmanda 2 dairem var.Birinde ben oturuyorum diğerinde kızım oturuyor.Aynı apartmanda 1 kişinin 3,1 kişinin 2 ve 3 kişininde 1 er dairesi var.Apartmana yönetici seçmek için toplantı yeter sayısı kaçtır?Daha açıkçası birden fazla dairesi olan kişilerin 1 oy mu yoksa daire sayıları kadarmı oy hakları var?Konu hakkında beni aydınlatırsanız sevinirim.Şimdiden teşekkürler.
EhPortal 1.34 © 2026, WebDev
mekan bizim almanya chat sohbet cinsel sohbet sohbet mobil sohbet dini chat