Binamızın bir sıkıntısını sizlerle paylaşmak istedim.
Giriş katıdaki daire satın alana kişi satın aldığı daireyi dükkana çevirdi.
Bina sakinleri izin vermemesine rağmen. 15 Aydır. Emlakcı olarak Faaliyet olarak hizmet vermektedir.
Belediye Yasal işlemin devam ediyor demesiyle yetinmekteyiz. Sizce bu mümkün mü ?
Kanun Bu konuda ne der biz ne yapmalıyız... Teşekürler.