Katmülkiyeti.Com

Kat Mülkiyeti Konuları => Kat Mülkiyeti İle İlgili Soru ve Paylaşım Bölümü => Kat Malikleri ve Kat İrtifakı Sahiplerinin Bağımsız Bölüm Ve Ortak Yerler Üzerindeki Haklarına İlişkin Konular => Konuyu başlatan: ilkem - Mayıs 05, 2012, 11:53:19 ÖS

Başlık: sitelerde atık su konusu
Gönderen: ilkem - Mayıs 05, 2012, 11:53:19 ÖS
100 kişilik sitede oturmaktayım.site kendi artezyen suyny kullanmaktadır.yönetim atık su aboneliği yapmadığı için izsu zorunlu olarak örnekleme aboneliği yaptı.yönetici kat maliklerini olağanüstü toplantıyapıp bilgilendirmeden  böyle yetkiye sahip mi? keyfi davranarak abonelik sözleşmesi yapmadığı için, oturanlardan her ay atık su ücreti toplanmaktadır.aidat ödemekteyiz ayrıca atık su ücreti vermekteyiz.atık su genel giderlerdenmidir?atık suyumuzu vidanjorle site kendi imkanları ile boşaltmakta .
EhPortal 1.34 © 2026, WebDev
mekan bizim almanya chat sohbet cinsel sohbet sohbet mobil sohbet dini chat