100 kişilik sitede oturmaktayım.site kendi artezyen suyny kullanmaktadır.yönetim atık su aboneliği yapmadığı için izsu zorunlu olarak örnekleme aboneliği yaptı.yönetici kat maliklerini olağanüstü toplantıyapıp bilgilendirmeden böyle yetkiye sahip mi? keyfi davranarak abonelik sözleşmesi yapmadığı için, oturanlardan her ay atık su ücreti toplanmaktadır.aidat ödemekteyiz ayrıca atık su ücreti vermekteyiz.atık su genel giderlerdenmidir?atık suyumuzu vidanjorle site kendi imkanları ile boşaltmakta .