yeni yönetici oldum,eski yönetici karar defterine kafasına bişeler yazıp yollamış,devir işlemleri için,baktım 1150 lira para var yazıyor,750 lirası alacaklı, yani tahsil edilmemiş,kimisi eski ev sahibi,evini satıp gitmiş,kimisi hala oturuyor,kimisi aidat gibi...ben bu devri alırken,yeni bir karar sayfasına bu konuları detaylı olarak yazıp,bunların sorumluluğunun tarafıma ait olmadığını imza altına alıp devri yapmak istiyorum,bu konuda yasal bir uygulama varmıdır? nasıl bir yol izlemem lazım, yoksa bu şartlar altında yönetimi devir almamalı mıyım? lütfen yardım edin???