Katmülkiyeti.Com

Kat Mülkiyeti Konuları => Kat Mülkiyeti İle İlgili Soru ve Paylaşım Bölümü => Yeni Üyeler ve Acemi Sorular... => Konuyu başlatan: balamirhan - Nisan 10, 2012, 12:28:01 ÖS

Başlık: yeni yönetimi devir alıyorum,eski yönetimin eksikleri var. yardım???
Gönderen: balamirhan - Nisan 10, 2012, 12:28:01 ÖS
yeni yönetici oldum,eski yönetici karar defterine kafasına bişeler yazıp yollamış,devir işlemleri için,baktım 1150 lira para var yazıyor,750 lirası alacaklı, yani tahsil edilmemiş,kimisi eski ev sahibi,evini satıp gitmiş,kimisi hala oturuyor,kimisi aidat gibi...ben bu devri alırken,yeni bir karar sayfasına bu konuları detaylı olarak yazıp,bunların sorumluluğunun tarafıma ait olmadığını imza altına alıp devri yapmak istiyorum,bu konuda yasal bir uygulama varmıdır? nasıl bir yol izlemem lazım, yoksa bu şartlar altında yönetimi devir almamalı mıyım? lütfen yardım edin???
EhPortal 1.34 © 2026, WebDev
mekan bizim almanya chat sohbet cinsel sohbet sohbet mobil sohbet dini chat