Katmülkiyeti.Com

Kat Mülkiyeti Konuları => Kat Mülkiyeti İle İlgili Soru ve Paylaşım Bölümü => Konuyu başlatan: Skybird27 - Şubat 28, 2012, 04:27:06 ÖS

Başlık: Apartman giderleri
Gönderen: Skybird27 - Şubat 28, 2012, 04:27:06 ÖS
sahibi bulunduğumuz daireyi boşaltıp, başka ile taşındık. anahtarı kapıcıya verdim. Yöneticinin emriyle kapıcı kaloriferlerimi kapatmış. Bir kış daire soğukta kalmış. Şimdi benden kömür parası istiyor. Bu kömür parasını ödeyip, kaloriferi kapattığı için yöneticiyi mahkemeye verme şansım var mı? Ayrıca yönetici binada lüzunsuz aşırı harcamalar yapıyor
EhPortal 1.34 © 2026, WebDev
mekan bizim almanya chat sohbet cinsel sohbet sohbet mobil sohbet dini chat