Katmülkiyeti.Com

Kat Mülkiyeti Konuları => Kat Malikleri ve Kat İrtifakı Sahiplerinin Bağımsız Bölüm Ve Ortak Yerler Üzerindeki Haklarına İlişkin Konular => Kat Mülkiyeti İle İlgili Soru ve Paylaşım Bölümü => Bireysel / Merkezi Isınma Sistemine Geçiş , Merkezi Isıtma Sistemi Paylaşımı / Kalorimetre / Payölçer /Doğalgaz /Kombi İle İlgili Konular => Konuyu başlatan: edaata - Kasım 11, 2011, 04:01:40 ÖS

Başlık: doğalgaz
Gönderen: edaata - Kasım 11, 2011, 04:01:40 ÖS
merhabalar
7 bloktan oluşan 168 dairelik bir siteyiz.her blokta 24 daire bulunmaktadır.Katı yakıttan genel kurul kararıyla doğalgaz blok kombiye geçiş yaptık.ödemeler her bloğun kendine gelen faturanın 24 daireye bölünmesiylemi  yapılır yoksa 7 bloğun faturası toplanıp 168 daireye bölünerek mi ödenir.burada sorun her bloğun faturasının farklı olması. Bazı bloklarda kişi başına 60 tl ödeme, bazılarındada 80 tl ödeme düşmektedir. bizim sitede uygulanan yöntem:Bütün bloklara gelen faturalar toplanarak 168 daireye bölünmektedir.Bunun itirazı veye düzeltilmesi için ne yapabiliriz.Sizce uygulanan bu yöntem doğrumudur????????Bu konuda bana yardımcı olabilirseniz sevinirim...iyi günler
EhPortal 1.34 © 2026, WebDev
mekan bizim almanya chat sohbet cinsel sohbet sohbet mobil sohbet dini chat