Katmülkiyeti.Com

Kat Mülkiyeti Konuları => Kat Mülkiyeti İle İlgili Soru ve Paylaşım Bölümü => Çalışanlar ve Kapıcılar ile Apartman Görevlilerine İlişkin Konular => Konuyu başlatan: nemotec - Ekim 27, 2011, 11:55:36 ÖÖ

Başlık: Merkezi Isıtma Sistemi
Gönderen: nemotec - Ekim 27, 2011, 11:55:36 ÖÖ
Merhaba arkadaşlar. Kocaeli'de ikamet ediyorum. İlk kez merkezi ısıtma sistemli bi eve taşındım. Geceleri ısıtmayı kapatıyorlar ve ev buz gibi oluyor. Çocuğum küçük olduğu için üşüyor ve mecburen elektrikli ısıtma kullanıyorum. Bu sefer elektrik faturası kabarıyor. Bir gece kullanmasam hasta oluyor çocuğum. Diğer yandan hiç ortak gider ücreti ödemeyende benle birlikte ısınıyor. Gece kapatmayla ilgili bi yönetmelik bi madde var mıdır? Ne yapabilirim  bununla ilgili.
EhPortal 1.34 © 2026, WebDev
mekan bizim almanya chat sohbet cinsel sohbet sohbet mobil sohbet dini chat