Merhaba
Siteye yeni uye oldum ,kısaca sormak ıstedıgım soru ,Cift daireli 3 katlı bır bınada oturuyorum bınanın sol yuzu asagıdan yukarı benım yanı 1,2,3 katlar
bınanın sol tarafını ben kullanıyorum sag tarafını dıger 3 mal sahıpı kullanıyor toplam 4 ortak var ama 3 daıre beım kendı aramızda bahce paylasdık ,mal sahıplerınden bırı daıresını bır baskasına sattı ,daıreyı alanlar dıyormuskı bız ıstedgımız yerlerı kullanabılırız ,bınanın sag tarafında ne kdar yer varsa sol tarafındada o kadar bahce var ben benım tarafı kullanıyorum onlar kendı taraflarını kullanıyorlardı bunların bole bır hakları varmı benden tarafda ne kadar bahce varsa onların oldugu tarafdada o kadar bahce var hata bırazda fazla benım tarafa gore ,sorumu yanıtlarsanız sevınırı ıyı calısmalar dılerım
sayılarımla
Olağanüstü genel kurul yapmasını istediğimiz yönetimin hazırladığı gündem ihtiyaçları karşılayamıyor. Bu gündeme madde ilavesi yapılabilir mi? şartları nelerdir?
cevaba teşekkürler
aziz oral