Katmülkiyeti.Com

Kat Mülkiyeti Konuları => Kat Mülkiyeti İle İlgili Soru ve Paylaşım Bölümü => Kat Malikleri ve Kat İrtifakı Sahiplerinin Bağımsız Bölüm Ve Ortak Yerler Üzerindeki Haklarına İlişkin Konular => Konuyu başlatan: erdem1970 - Haziran 30, 2011, 04:07:43 ÖS

Başlık: Bahce Kullanımı
Gönderen: erdem1970 - Haziran 30, 2011, 04:07:43 ÖS
Merhaba


Siteye yeni uye oldum ,kısaca sormak ıstedıgım soru ,Cift daireli 3 katlı bır bınada oturuyorum bınanın sol yuzu asagıdan yukarı benım yanı 1,2,3 katlar
bınanın sol tarafını ben kullanıyorum sag tarafını dıger 3 mal sahıpı kullanıyor toplam 4 ortak var ama 3 daıre beım kendı aramızda bahce paylasdık ,mal sahıplerınden bırı daıresını bır baskasına sattı ,daıreyı alanlar dıyormuskı bız ıstedgımız yerlerı kullanabılırız ,bınanın sag tarafında ne kdar yer varsa sol tarafındada o kadar bahce var ben benım tarafı kullanıyorum onlar kendı taraflarını kullanıyorlardı  bunların bole bır hakları varmı benden tarafda ne kadar bahce varsa onların oldugu tarafdada o kadar bahce var hata bırazda fazla benım tarafa gore ,sorumu yanıtlarsanız sevınırı ıyı calısmalar dılerım
sayılarımla
Başlık: Ynt: Bahce Kullanımı
Gönderen: azoral - Ekim 13, 2011, 12:05:22 ÖS
Olağanüstü genel kurul yapmasını istediğimiz yönetimin hazırladığı gündem ihtiyaçları karşılayamıyor. Bu gündeme madde ilavesi yapılabilir mi? şartları nelerdir?
cevaba teşekkürler
aziz oral
EhPortal 1.34 © 2026, WebDev
mekan bizim almanya chat sohbet cinsel sohbet sohbet mobil sohbet dini chat