Katmülkiyeti.Com

Kat Mülkiyeti Konuları => Kat Mülkiyeti İle İlgili Soru ve Paylaşım Bölümü => Yeni Üyeler ve Acemi Sorular... => Konuyu başlatan: jokerbumerang - Nisan 20, 2011, 03:05:42 ÖS

Başlık: doğalgaz dönüşümü hakkında
Gönderen: jokerbumerang - Nisan 20, 2011, 03:05:42 ÖS
binamızda 30 daire bulunmakta. doğalgaz dönüşüm kararı almak için toplantı yaptık. ancak toplantıda iki daire sakini buna karşı çıktı. kat mülkiyeti kanununa göre %51 çoğunluk sağlanması gerekiyor. ancak iki şahıs yazılı belge olmadan kolon ucretini ödemeyeceklerini söylüyorlar. kat mülkiyeti kanununa baktım. orada bireyselden merkeziye, merkeziden bireysele geçişten bahsediyor. binada herhangi bir ısıtma tesisatı mevcut değil. doğalgaz kullanmak istiyoruz. bununla ilgili sıkıntı çıkaran sakinlerimize sunabileceğimiz bir madde var mı. ücreti ödememe konusunda ısrarcı olurlarsa ne yapabiliriz.... yardımcı olursanız sevinirim. teşekkürler.
EhPortal 1.34 © 2026, WebDev
mekan bizim almanya chat sohbet cinsel sohbet sohbet mobil sohbet dini chat