Katmülkiyeti.Com

Kat Mülkiyeti Konuları => Kat Malikleri ve Kat İrtifakı Sahiplerinin Bağımsız Bölüm Ve Ortak Yerler Üzerindeki Haklarına İlişkin Konular => Kat Mülkiyeti İle İlgili Soru ve Paylaşım Bölümü => Bireysel / Merkezi Isınma Sistemine Geçiş , Merkezi Isıtma Sistemi Paylaşımı / Kalorimetre / Payölçer /Doğalgaz /Kombi İle İlgili Konular => Konuyu başlatan: episode59 - Nisan 14, 2011, 12:25:07 ÖS

Başlık: kombiye geçiş 1 kişi 19 kişiye nasıl tahakküm eder
Gönderen: episode59 - Nisan 14, 2011, 12:25:07 ÖS
aynı parsel üzerinde 2 bloktan oluşan 20 daireli bir siteyiz.merkezi olarak kömürle ısınmaktayız.üyelerden 19 kişi ferdi olarak kombiye geçmek istiyor.1 kişi bu 19 kişiye küfredercesine istemiyor.bizde benzer sıkıntıları yaşayanlar gibi 2000 metrekare şartına takılıyoruz.yani 1 kişi yüzünden kömürle ısınmaya mahkum edilmiş durumdayız.tek bir yönetimimiz var.2000 metrekare den düşmek için 2 bloğu birbirinden ayırarak ayrı ayrı karar alabilirmiyiz?ya da bu sorunu malum 1 kişiyi ikna etmeden çözebilme imkanımız var mıdır?
EhPortal 1.34 © 2026, WebDev
mekan bizim almanya chat sohbet cinsel sohbet sohbet mobil sohbet dini chat