Binamızı kat karşılığı müteahhite vereceğiz. Tüm daireler bunu kabul ettiklerini karar defterine attıkları imzaları ile beyan ettiler. Yani kanun gereği tüm maliklerin onayı var.
Ancak iki daire ben kabul ettim ama X müteahhite vermem Y 'ye veririm diyor. Böyle bir durumda ikna yoluna gitmek azınlığın çoğunluğa tahakkümü olmuyor mu. Bu Medeni Kanunun
2. Maddesini ihlal değil midir?
Lütfen Bu husular İle İlgili Sorularınızı " Kat Mülkiyeti İle İlgili Soru ve Paylaşım Bölümü" nde Mutlaka İlgili Başlıklar Altında Sorunuz.
Kat Mülkiyeti İle İlgili Soru ve Paylaşım Bölümü : http://www.katmulkiyeti.com/portal/forum/index.php?board=1.0
Lütfen Bu husular İle İlgili Sorularınızı " Kat Mülkiyeti İle İlgili Soru ve Paylaşım Bölümü" nde Mutlaka İlgili Başlıklar Altında Sorunuz.
Kat Mülkiyeti İle İlgili Soru ve Paylaşım Bölümü : http://www.katmulkiyeti.com/portal/forum/index.php?board=1.0
Sn Tommy ,
Karar alnmış, mütahhid seçimi ikinci aşamadır. Eğer sorun varsa kat malikleri kurulunu'nu olağanüstü olarak müteahhidin belirlenmesi gündemi ile toplayın, toplantı çağrısında firma isimlerini ilan edin toplantıya katılanların arasında oy çokluğu (salt -%51) ile karar verebilirsiniz.
Tolantıya gelip ben kararımdan vazgeçtim deme şansları yoktur. Aldığınız karardan dönmek yine %100 çoğunluk ile mümkün olur.
Firma belirlenmesi için karar aldığınız toplantıda yöneticiye veya bir kurula müteahhid şirketin belirlenmesi için yetki alsa idiniz, bu sorunu yaşamazdınız.
İyi günler dilerim.
Azınlığın çoğunluğa tahakkümü biliyorsunuz tüm yasalarımızda var, ancak belirtmeliyim ki tersi de yanlıştır. Demokrasi ve Hukuk uzlaşmayı hedefler. Sorun çözülecektir. Dert etmeyiniz.
Lütfen Bu husular İle İlgili Sorularınızı " Kat Mülkiyeti İle İlgili Soru ve Paylaşım Bölümü" nde Mutlaka İlgili Başlıklar Altında Sorunuz.
Kat Mülkiyeti İle İlgili Soru ve Paylaşım Bölümü : http://www.katmulkiyeti.com/portal/forum/index.php?board=1.0