5 katlı 8 daire ve 2 dükkandan oluşan bir apartmanda oturuyorum binamız tapuda arsa olara gözükmekte binadaki 4 daire ayrı ayrı olmak üzere arsa payı verilmek sartı ile farklı kişilere kalan 4 daire 2 dükkan 3 kardeşe ait hal böyle oluncada binanın sorunarı ile ilgilenen kimse yok girişteki kanalizasyon borusu patlamış gelip geçerken başımızdan aşşağı pislik damlıyor ama konuyla kimse ilgilenmiyor malesef .hal böyle olunca bir apartman yönetimi belirleyip kişiler üzerinde kanuni olarak yaptırım uygulamak aklıma geldi.Bu konuyla ilgili bana yardımcı olursanız çok sevinicem şimdiden teşekkürler.
esselamüaleyküm sayın bilgili !!!
ben denetci olarak görev yapmaktayım. İSTİFA etmek istiyorum kime veya nereye dlekce yazacam ?
şimdiden teşekkürler.
Slm lar.Sizin zamanınızı caldığım için özür dilerim.Sorum Şu:66 ayrı parselde dubleks konuttan olusan 66 kat malikiyiz.Yönetim planı hazırladım.Usulüne göre tebligatla kat maliklerini topladım.46 kişi geldi ve oybirliğiyle yönetim planı onaylandı imzalandı yönetim denetimi sectik.Ama kalan 20 malik ne toplantıya geliyor ne yönetim planını imzalıyor.Zaten yurt dısındalar 8 tanesi yabancı uyruklu irlandalılar.Bizim yönetim planı gecer limi yönetim yasal mı?Değilse biz napıcaz şimd.Nasıl yönetileceğiz?Bi yol care lütfen.Cok Cok ama cok tesekkür ederiz şimdiden.İyi calışmalar sizlere.