Katmülkiyeti.Com

Kat Mülkiyeti Konuları => Kat Mülkiyeti İle İlgili Soru ve Paylaşım Bölümü => Yeni Üyeler ve Acemi Sorular... => Konuyu başlatan: mktr - Nisan 05, 2010, 02:54:32 ÖÖ

Başlık: yönetim oluşturulması
Gönderen: mktr - Nisan 05, 2010, 02:54:32 ÖÖ
Sitemiz, her biri 24 daireli  2 bloktan oluşmakta. 1. blok 5 ay önce bitti ve bizler oturuyoruz. 2. blok 2 ay sonra bitecek ve oturulmaya başlanacak. Şu anda 1. blokun sakinleri olarak gayriresmi olarak her ay daire başına düzenli olarak para topluyor ve ortak giderleri karşılıyoruz. Bu işle ben ilgileniyorum. Ancak, yönetimimizin resmiyet kazanması için sırasıyla neler yapmamız gerekir. 2. blok bittiğinde, yönetim ortak mı olmalı? Yoksa ayrı ayrı mı olmalı? Bu konularda beni detaylı olarak aydınlatırsanız sevinirim. Teşekkürler.
EhPortal 1.34 © 2026, WebDev
mekan bizim almanya chat sohbet cinsel sohbet sohbet mobil sohbet dini chat