Kat Mülkiyeti Konuları => Kat Mülkiyeti İle İlgili Soru ve Paylaşım Bölümü => Çalışanlar ve Kapıcılar ile Apartman Görevlilerine İlişkin Konular => Konuyu başlatan: kemalcelikoz - Ocak 05, 2010, 11:58:24 ÖS
Başlık: kapıcı ile görevli arasında bir fark varmıdır
Gönderen: kemalcelikoz - Ocak 05, 2010, 11:58:24 ÖS
kapıcı ile görevli arasında bir fark varmıdır
Başlık: Ynt: kapıcı ile görevli arasında bir fark varmıdır
Gönderen: Ozan ÖZEN - KatMulkiyeti.Com - Ocak 08, 2010, 09:53:35 ÖÖ
Hayır "kapıcı" ile "görevli" arasında herhangi bir fark yoktur. Ne SGK , ne İş Kanunu açısından ne de Gelir Vergisi Kanunu açısından.